Nabór na stanowisko Specjalista ds. inwestycji

Stanowisko: Specjalista ds. inwestycji
I. Informacje ogólne.
– wymiar etatu – ¼ wymiaru czasu pracy
– rodzaj umowy – umowa o pracę
II. Wymagania:
– wykształcenie wyższe techniczne na kierunku budownictwo lub architektura,
– doświadczenie na podobnym stanowisku,
– znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa budowlanego i procedur administracyjnych,
– znajomość rynku usług budowlanych i instalacyjnych,
– umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
– biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
– profesjonalizm, wysoka kultura osobista,
– umiejętność pracy pod presją czasu i sprawna organizacja pracy własnej,
– wysoki poziom zaangażowania, komunikatywność, sumienność i rzetelność.
III. Zakres wykonywanych zadań:
– nadzór nad stanem technicznym infrastruktury Muzeum,
– prowadzenie spraw związanych z bieżącymi remontami budynków Muzeum,
– prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych,
– przygotowywanie opisów przedmiotu zamówień robót budowlanych,
– nadzór nad prawidłowym wykonywaniem robót budowlanych i sprawdzanie jakości ich wykonania,
– uczestniczenie w odbiorach robót budowlanych i przygotowanie do ich użytkowania,
– uczestniczenie w pracach dotyczących planowanych inwestycji budowlanych,
– sporządzanie protokołów odbioru robót budowlanych i innej niezbędnej dokumentacji,
– sporządzanie sprawozdań i planów pracy (cząstkowych).
IV. Oferujemy:
– stabilne zatrudnianie w oparciu o pracę na ¼ etatu, na czas określony,
– stałe godziny pracy,
– dodatek stażowy,
– możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych
– proponowane wynagrodzenie miesięczne składa się z wynagrodzenia zasadniczego 1600 – 2000 zł brutto w zależności od doświadczenia kandydata/kandydatki, dodatek stażowy (5% – 20%) wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
Wymagane dokumenty:
– CV z dołączoną klauzurą o ochronie danych osobowych,
– list motywacyjny,
– kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom, zaświadczenie o stanie ukończonych studiów, świadectwo ukończenia szkoły, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),
– kserokopie świadectw pracy,
– mile widziane referencje,
– klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości. Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO”.
V. Sposób aplikacji:
– rekrutacja trwa do 11.07.2025 r., skontaktujemy się z wybranymi kandydatami/ kandydatkami,
– dokumenty należy dostarczyć osobiście lub pocztą na adres: Muzeum Kultury Kurpiowskiej, pl. gen. J. Bema 8, 07-410 Ostrołęka lub na adres mailowy: biuro@muzeum.ostroleka.pl.