Dodaj ogłoszenie za darmo
kategoria: Praca » Szukam

Koordynator biura szukam pracy

Dzień dobry.

Szukam pracy biurowej , posiadam wieloletnie doświadczenie na tym stanowisku .

Umiejętności:

ExcelPowerPoint, Zendesk , Subiekt

obsługa urządzeń biurowych (drukarka, faks, skaner, niszczarka)

perfekcyjna znajomość ortografii i zasad pisowni w języku polskim

prowadzenie korespondencji e-mail

dobra organizacja pracy,

zdolności związane z efektywnym zarządzaniem czasem,

pracowitość,

elastyczność i umiejętność przystosowywania się do zmian,

zdolność szybkiej i efektywnej nauki,

umiejętność pracy w zespole,

komunikatywność,

samodzielność,

Posiadam prawo jazdy kategorii ,, B,,

Jestem absolwentką Akademii Podlaskiej wydział Zarządzania , 5 letnie studia ukończyłam z tytułem mgr Zarządzania .

Posiadam doświadczenie, w prowadzeniu i nadzorowaniu pracy biurowej a dokładnie w koordynowaniu i obsługi biura.

Jestem bardzo odpowiedzialną i sumienną osobą.

Ambitnie i sumiennie wykonuje powierzone mi zadania.

Swoje doświadczenie motywuje tym iż pracowałam na podobnych stanowiskach.

Ponadto, potrafię dostosować się do zmieniających się okoliczności dzięki czemu szybko nawiązuję kontakty z ludźmi. Bardzo szybko się uczę.

Jestem w stanie w pełni poświęcić się mojej przyszłej pracy.

Dane kontaktowe :
Telefon :
604XXXXXX pokaż
E-mail :
asiek373@ pokaż
Informacje dodatkowe :
Data dodania :14:47, 16-10-2020
Data wygaśnięcia :14:47, 15-11-2020
Wyświetleń :29